27 ianuarie 2013

Teatru: Take, Ianke si Cadir

"Take, Ianke si Cadar", in regia lui Dan Glasu este un spectacol clasic despre trei prieteni, care au diferite divergente despre relatiile inter-etnice.
Personal, eu am vazut spectacolul acesta la televizor si stiam despre ce e vorba, dar spectacolul de la Sibiu a fost cu mult peste asteptarile mele. Am ras foarte mult la schimbul de relici dintre ei.
Este o comedie frumoasa si are personaje bine conturate, amuzante si pline de buna dispozitie. Acest trio clasic plin de umor trateaza relatiile dintre oameni si transmite un mesaj frumos: dragostea invinge indiferent de religie.

O replica frumoasa mi-a ramas intiparita in minte: "Cica nenorocirea, este o persoana foarte delicata si foarte pretentioasa … Cand da de-un om suparat si incruntat, indata zice, "Poftim! Aici e! m-asteapta" si cand da de unu' vesel, zice: "Pardon, am gresit si se duce la altu…".
Amuzant de adevarat!
regia: Dan Glasu

scenografia: Vasile Rotaru
distributia: Dan Glasu, Nicu Mihoc, Gelu Potzolli, Rodica Margarit, Barbara Crisan, Eduard Patrascu, Viorel Rata

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu