25 mai 2013

I love my job! - Hai la joc

O zi calma la job. Eu imi vad de situatiile mele si ma scufund in hartii si raportari printre clienti. Colega mea, prezinta o oferta de card pentru deschiderea unui cont pentru somaj unui cilent. Clientul asculta, si incepe sa puna intrebari cum e si normal. Ii se mai explica incaodata oferta, fara sa se supere nimeni si incaodata si tot ii se repeta pana cand toata lume e multumita.
Este interesant ce a inteles despre comisionul lunar: Daca tin cardul 29 de zile si vin si-l inchid in a 29-a zi, imi mai luati comision de gestiune lunara? Apoi deschid altul. Cat economisesc pe an? ... Logica buna!!!
Semneaza, dar inainte sa plece se razgandeste si nu mai vrea sa deschida cont de somaj la noi ca el o se angajeze pe viitor si vrea alt tip de card.
Timp de 25 de minute i-a facut ziua mai buna colegei mele.

Dupa o ora ...
Doi flacai frumosi in fata ghiseului meu. Pentru cunoscatori unul era dl. si celalant era dl. In timp ce butonam la calculator baietii incep si-mi canta. Zambesc si ma bucur de moment. Stati calmi i-am cautat numai acum pe ytube sa vad cine, ce, cum... (:
Colega mea, arunca pixul. Eu de ce nu am parte de asemenea clienti?
Mister!
Flacaii se apuca si-mi canta o melodie mai lunga, dar draguta rau. Zambesc si bineineteles ma inrosesc de tot momentul.
Saptamana viiotare se intorc, sper ca tot cu aceasi voie buna.

Ador zilele frumoase si lucrurile inedite de la job!

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu