03 noiembrie 2013

Greseli diferite

De ce facem aceleasi greseli?
Primim sansa dupa sansa si o dam in bara. Oare de cate ori ulciorul merge la apa? Se spune ca pana se sparge. Apoi, naivi din fire luam bucatile sparte si incercam sa le lipim.
Ma intreb: se mai poate bea apa dintr-un pahar spart? Cred ca da, dar te chinui rau!

Ok! Recunosc nu mai arata ca la inceput, dar cine mai e perfect. Fiecare e pentru el si fiecare el e unic. Nu inteleg de ce oamenii judeca. De ce se mint? Nu inteleg de ce uitam sa zambim si uitam sa fim buni. Nu inteleg de ce trebuie sa fii rau. Nu inteleg la de ce te ajuta sa te razbuni. Te face mai puternic, mai bun? Iti zic Io! Nu! Te face slab si plin de ura si pe langa asta si urat.
Am avut nenumarate sanse sa fiu rea, sa fac rau constient, dar am preferat sa tac, sa fiu lovita cu atitudini jignitoare. De ce? Pentru ca e frumos sa auzi "Tu esti diferita!" dar tot in acelasi timp e ca o frectie la picior de lemn ...
Mama imi spune mereu: "Alexandra fereste-te de oamenii urati pe interior. Aceea sunt rai." Zambesc si spun: exista radar? NU! Asa ca esti pe cont propiu si cand te gasesc astea urati ... Fuuuugi!!

Acum ceva timp cineva imi dadea peste nas ca "Oamenii nu se schimba niciodata! Alexandraaaa!" M-am suparat rau de tot si am inceput sa lucrez cu mine ca sa-i demonstrez ca eu pot sa devin ceva mai bun pentru cineva la fel de bun.
Azi am reusit, dar cei din jurul meu sunt la fel. Unde sa mai fug?!
Am nevoie de acea persoana buna cu mine ca restul sa nu mai conteze..

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu