09 mai 2014

Dulcele gust amar al responsabilitati

Eu sunt Io. Mandra de mine. Imi place sa cred ca sunt un om bun. Nu stiu sa fac rau (constient) si daca as vrea ma gandesc bine inainte de a sari la atac: "Alexandra esti responsabila pentru ceea ce faci!"
Asa ca ma opresc. Tac. Zambesc.
De ce sa fac rau cand pot foarte bine sa stau in banca mea. Sa privesc prostia si sa-i zambesc. Zambetul meu e arma mea cea mai de pret. Il ador. Ei cu siguranta nu stiu ce reprezinta, dar eu ... eu radiez in interior. Ii privesc in ochi si ma bucur de moment. Uneori nici nu dau ochii cu ei si ma bucur.
Asta e rautatea mea.
Desi as zbiera in Piata Mare tot ceea ce simt, vreau si cred ... am invatat ca ceea ce lumea nu stie nu poate sa distruga. nu poate sa atinga si nu poate sa-i faca rau.
Secrete??!
Poate...
Dar cine nu adora secretele. Eu le iubesc! Iubesc fiecare secret al meu. Pentru ca e al meu.
Vorba aia: Daca ii spui cava la cineva deja e cancan! Vorba mare.
Zambesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu