25 noiembrie 2014

#2 Philips Perfect Care Pure

Testez gratuit statia de calcat Philips PerfectCare Pure!

Sunt BUZZer!

@Philips Perfect Care ma ajuta sa imi incep misiunea de combatere a muntelui de haine de calcat din casuta mea fermecata.
Scurt rezumat: am primit spre testare de la Buzzstore si Philips noua statie de calcat Philips Perfect Care Pure.

Sa explic un pic:
M-am inscris pe siteul agentiei de marketing participativ BUZZStore, si astfel am ocazia sa testez gratuit si sa recomand cele mai noi si interesante servicii si produse de pe piata. Acum, impreuna cu Philips, si alaturi de alti 99 de buzzeri, am fost aleasa sa vad cum functioneaza, la mine acasa, noua statie de calcat Philips PerfectCare Pure. Ce ma incanta cel mai mult este ca are incorporata tehnologia OptimalTEMP care dubleaza viteza de calcat, ceea ce usureaza mult munca pentru ca nu mai este nevoie de reglarea manuala a temperaturii.

Sunt o persoana foarte dinamica si consider ca viata inseamna timp si energie, iar pentru asta am nevoie de lucruri care s-mi usureze existenta.
Cand vine vorba de calcat trebuie sa recunosc ca hainele imi dau de cap. Calc in fiecare dimineata: camasi, fuste, pantaloni, bluzite etc. totul pentru a arata impecabil la job. 
De cand am primit tehnologia magica, am reusit, in sfarsit sa le dau hainelor de cap, calcand bine si rapid (rezervorul statiei are 1.5 litri ceea ce-mi asigura 2 ore de calcat incontinuu). Dragele mele stati linistite ca nu calc dimineata 2 ore incontinuu, dar imi este ok ca nu-l mai umplu si asta inseamna economie de timp. Tot la categoria timp intra si faptul ca in doar 2 minute e gata de calcat

 Am inceput cu o camasa simpla alba si am fost frumos uimita ca imi ies cutelele de pe camasa foarte foarte usor. Sincer, nu sunt cea mai experta in ale calcatului, dar nici nu e nevoie, chiar daca fac cute inestetice pe camasi .. acum apas super butotul pentru abur si cuta dispare. 

Entuziazmul a venit de la performanta talpa Philips T-ironicGlide care o pot lasa direct pe masa de calcat si .. nu se intampla nimic! Happy Alexandra! Nu cred ca va dati seama cate haine frumoase am ars eu, uitand fierul incins direct pe bluzele de matase, iar tare supararea mai era dupa. Am o fusta neagra care pe dos e arsa in forma varfului fierului, nebunieee! 
Asa ca acum poate sa sune telefonul linistit ca pot fi un pic "neatenta"! 
Un alt super super plus din partea mea si cea ce e magic, functia de oprire automata de siguranta care face aparatul sa se opreasca daca nu este utilizat timp de 5 minute, pentru a economisii energie. 
Parerea mea e ca am scapat de grija: oare azi dimineata am scos fierul de calcat din priza?!

Recucosc ca am avut parte (sper sa mai am) de un calcat inteligent, as putea spune ... magic. Cum am mai spus nu sunt experta in ale calcatului, dar mereu vreau sa fiu o persoana impecabila iar fierul de calcat Philips PerfectCare Pure reuseste(iar Philips este expert in asa ceva prin toate gamele sale de produse destinate ingrijirii personale, bucatariei si casei, in general).

Mai jos am realizat un mic filmulet cum calc eu. Rog sa scuzati emotile, dar sa apreciati ca stiu sa calc.
Enjoy!

 
 !Philips Perfect Care Pure
Ce am descoperit pana acum:
-este usor de manevrat
-prima utilizare nu este complicata multumita manualului de utilizare foarte complet, simplu si sugestiv.
- se incalzeste foarte repede
- ma incanta foarte tare este faptul ca, chiar daca il uit in priza pe o camasa sau orice alt material, nu se arde, ba chiar se opreste singur
-am trecut rapid de la blugi la camasi, bluze fara sa reglez temperatura sau sa astept sa se mai raceasca, fara sa revin asupra unor cute pe material cum ma enervam in trecut.

!A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu