25 noiembrie 2014

Manifestul unei generatii: West Side Story – the musical la Odeon

Incep cu: trebuie sa vedeti un musical superb WEST SIDE STORY LA TEATRUL ODEON.
Recunosc a fost primul meu musical si cred ca de acum s-a infiripat ceva frumos in sange. 
Acum cateva saptamani vine dl. la mine si-mi spune discret: pe 23 noiembrie mergem la Bucuresti, am luat bilete la un musical - canta Anca (verisoara vedeta din familie).
Daca stai bine si te gandesti e o aroganta sa mergi la Bucuresti sa vezi o piesa de teatru, dar 
m e r i t a.

Am cautat pe net despre piesa inainte de marea premiera si spre surprinderea mea nu am gasit mai nimic despre reprezentatie. Nimic concret despre acest musical de la Bucuresti, asa ca am mers fara sa stiu ceva de piesa.
Cortina s-a ridicat si ...
... in scena au intrat 25 de tineri, enervant de tineri, care au facut un spectacol complet: sa danseze, sa cante si sa faca actorie ca niste profesionalisti de pe Broadway.
Am mai vazut un musical pus in scena de Razvan Mazilu si chiar e manifestul unei generatii. A tinerei generatii.

Cred ca au fost aproximativ 70 de oameni pe scena, includ si orchesta din spatele actorilor si dincolo de toate este un spectacol scump, dar cerere de bilete a fost. Oamenii au stat si in picioare, dar si pe scaune improvizate. 
Mergeti la teatru!
 
Spectacolul „West Side Story”, de Răzvan Mazilu, se joacă la Teatrul Odeon. 
Costumele sunt semnate de Doina Levintza, iar muzica este interpretată de Orchestra Naţională de Tineret, dirijată de Gabriel Bebeșelea. Distribuţia: Petre Ancuţa, Aylin Cadir, Nicholas Catianis, Idris Clate, George Albert Costea, Eugeniu Cozma, Alexandra Duşa, Anca Florescu, Lucian Ionescu, Emilian Mârnea, Silviu Mircescu, Alina Petrică, Simona Pop, Ana Bianca Popescu, Ioana Maria Repciuc, Gabriel Sandu, Rareş Florin Stoica, Andreea Şovan, Alexandru Ştefănescu, Sânziana Tarţă, Daniela Tocari, Constantin Cojocaru, Ionel Mihăilescu, Mircea Constantinescu, Istvan Teglas.


BRD-Groupe Société Générale și-a propus să facă din susținerea industriilor culturale și creative, și in special a artelor spectacolului, o axă centrală a responsabilității sale sociale. România are șansa, prin fiecare artist, muzician, actor sau scriitor, să pună creativitatea în centrul dezvoltării sale, iar noi credem mult în contribuția pe care artiștii acestei țări și-o pot aduce în acest sens. Susținerea pe care am acordat-o realizării spectacolului West Side Story și a Festivalului Național de Teatru reprezintă în mod simbolic încrederea pe care o avem în tânăra generaţie de actori și muzicieni. Toți merită aplauzele, susținerea și admirația noastră!
Flavia Popa, Secretar General al BRD- Groupe Societe Generale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu