09 martie 2015

Avarie de primavara: o bara spate

1 Martie seara...conduceam masina si relaxata ma gandeam la ale mele. El in dreapta starea cuminte si astepta sa gresesc ceva in ale condusului. Oricum o zis ca o sa puna pe ebay maneta de semnalizare ca oricum nu o folosesc, crede ca ar scoate bani frumosi dupa ea. 
What ever...
Coboram (pe banda unu) in Pta. Unirii si asteptam sa intru in sensul giratoriu .. in fata mea o dubita care nu se prea misca cu talent. De pe banda doi se pleaca ( vreo doua masini), dar in fata mea dubita nu s-a clintit.
Aud "zbaang" si langa mine: "Esti bine! Ne-a lovit cineva ..."
Ma panichez un pic mai mult si incerc sa ma calmez. Tragem pe dreapta. Doua masini dupa noi. 
Cobor din masina si ma duc sa vad "buba" ...
Stig: "Eu aveam STOP! Nu inteleg ce s-a intamplat ..."
O mana ma atinge si ma i-a in brate: "Calmeaza-te nu aveai STOP erai intr-un sens giratoiu..."

Dl. cu un E Class gri isi saluta prietenul de pe banda cealalta si nu s-a mai gandit la altceva ..
Avarii:
Eu: o bara spate. 
El:  far, bara si habar nu am.

Amiabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu