09 martie 2015

Spring party

Spring Party e o ocazie buna de a petrece ziua femeii inainte de ziua propriu zisa. Cum peste tot in Sibiu e plin si fara rezervare nu ai cum arunca un ac. Aceasta este cea mai "comoda" ocazie de a sarbatorii alaturi de colegele mele si nu numai.
Cred ca de 4 sau 5 ani alegem acelasi restaurant .. care se face ca este unul din preferatele mele - NewYork.

Ps: Patronul e Dl. cu E Class care m-a lovit. 
Cat de mic e Sibiul?!
Enervant de m i c!
Am ales o tinuta simpla, classy si cred ca am facut cea mai buna alegere. Colegele mele au fost un pic invidioase!
Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu-mi i-au dresurile albe. Sincer cred ca am facut o obesesie. Pur si simplu le a d o r.

Eleganta vine doar din interior, frumusetea vine din zambet si simplitatea doar din lucrurile simple.
Fii doar T U, restul e trecator...


Am purtat:
Rochita: Orsay 
Curea: Calvin Klein
Pantofi: Deichmann
Pozele sunt facute cu telefonul .. fotograful a fost in "concediu"

!A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu