02 martie 2015

I jove my job! - Simply the best

Cand vorbesc despre mine am tot timpul tendinta sa exagerez, dar cred ca asa se intampla la mai noi toti.
Nu exagerez cand spuna ca: anul trecut am fost unul dintre cel mai buni din echipa mea si una dintre "recompense"a fost o invitatie la Bucuresti la Palatul Mogosoaia pentru a aniversa 15 ani de cand suntem activi pe piata.
Pararea mea sincera: obositor, dar superb in acelasi timp.
Mers la job pana la 11 dupa fuguta in masina. Mers cu masina pana la Bucuresti. Ajunsi in Bucuresti in 3 ore, pierduti in aglomeratie alte 3 ore. Cazat la hotel. Imbracat in 10 minute si plecat spre Palat. Ajunsi la party. petrecut, dansat, manacat si inghetat un pic. Dormit 3 ore. Trezit. Plecat spre Sibiu ... the end.

Petrecerea a fost una frumoasa, invitata a fost Loredana care o facut o atmosfera, iar prezentator a fost Cabral.

Tinuta mea: una simpla asa cum imi place mie.
Poate cel mai rau imi pare ca nu am renuntat la tocuri. Cred ca ma distram mult mai bine daca aveam o incaltaminte fara tocuri.




Cabral m-a surprins frumos.
Are o energie nebuna si tot timpul rade.



Just !A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu