11 octombrie 2011

Geanta si barbatii

Exista un trend acum printre barbati pe care incerc sa-l inteleg si sincer nu prea reusesc. Sa poarte borseta, gheanta sau o chestie care sa atarne si la ei pe mana. Dar de ce mai?
Inteleg perfect geanta de laptop. Aceea geanta nu e un acesoriu si e o necesitate. Aici trebuie sa recunosc si sunt destul de sincera cand spun ca barbatii cu o astfelt de geanta sunt un pic mai interesanti. Majoritatea sunt la costum (!yami), cu nasul in telefon si tot timpul grabiti. Perfect de admirat si lungit gatul dupa ei. Acestea nici nu sesiseaza ochii bulbucati care ii privesc. Sexy!
Eu, am o problema cu gentile acelea mici, negre care barbatii le cara dupa ei. Oare ce bag ei in borseta aia? Telefoanele cred, ca na acum nu mai e la moda sa ai unu si bun. E in trend sa ai vreo 2/3 pentru fiecare retea, sau mai nou un telefon de serviciu, unu personal si unu super personal. Probabil mai tin si portofelul si mai ce? Luciul, pudra, crema pentru ghete, prezervativele, batista ... habar nu am! Ehhee curiozitatea asta, bato vina!
Oare au si ei nevoie de acest acesoriu? Am ajuns sa nu ne mai deosebim cu nimic. Am inteles ca in ziua de azi femeile sunt mult mai masculine, dar barbatii cu geanta sincer ma depasesc.

Just me,

8 comentarii:

  1. cu ghiozdan e cel mai fain, am vazut doua... :X:X:X unu din ele tot imi iau HP si adidas

    RăspundețiȘtergere
  2. @Calin: ai si tu? o_O Ufff!! Nu vreau sa cred!!!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba ai, sigur ai, geanta de la laptop. :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Parca geanta de laptop se excludea in text. Dar poate n-am laptop :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da am ratat, se exclude din text, poate n-ai laptop dar sigur ai laptopul "the one and only", en fin, o borseta are tot barbatu' dar nu recunoaste. :))

    RăspundețiȘtergere