08 octombrie 2011

October, be kind

M-am dat seama ca unele lucuri nu le pot schimba, oricat de mult incerc eu sa le vad altfel, ele raman neschimbate.
Am crescut intr-o famile in care optimismul e pe primul loc si niciodata nu ne-am lasat coplesiti de greutatile vietii. Viata ne-a lovit de multe ori, dar de fiecare data am trecut peste impreuna si zambind. Am invatat de la mama cea mai pretioasa lectie de viata: "Orice s-ar intampla, razi! Un zambet aduce alte zambete!". Asa ca zambesc in fiecare zi vietii. Imi place sa vad intotdeauna partea buna a lucrurilor si sa zic "Se putea si mai rau!"
Asa ca nimeni nu e perfect, nici eu, dar poate e ciudat sa fii un optimist mic cu visuri mari intr-o lume plina de oameni fustrati si aspiratii mici.

Just me,  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu