30 octombrie 2011

Me and my days! - Teatrul

Vineri seara am fost la teatru, normal aveam super-invitatii la o avanpremiera "Ultima zi a tineretii" - este o adaptare dupa romanul „Cronica incidentelor unei iubiri“ al unuia dintre cei mai importanti autori contemporani polonezi, Tadeusz Konwicki.
Imi place sa merg la teatru, sunt una din cele mai mari fane ale pieselor de teatru. Imi place sa fiu acolo, sa simt energia pe care o emana actorii, sa descopar lucrurile care sunt dincolo de cuvinte.
Piesa de vineri, mi-a placut foarte mult. Este o piesa de iubire si obstacolele intalnite pentru a trai un vis frumos.
Nu stiu de ce, dar pe Marian Ralea nu pot sa mi-l imaginez serios deloc, desi l-am mai vazut jucand la Sibiu. Tot timpul ma uit la el, dar parca tot pe marele Magician il vad si e imposibil sa nu zambesc cand il privesc cum recita replici despre viata, dragoste si moarte. Ma uitam prin el si ma gandeam numai la cantecelui lui "Eu pot!! Eu sunt magician! Eu pot!" Ufff copilarie!

Pe langa marele actor, au jucat si actorii nostii sibieni, dragi mie: Alexandru Malaicu, Veronica Arizancu, Diana Fufezan, Constantin Podu, Ofelia Popii, Iulia Popa, Serenela Muresan si Cristian Stanca.

Va recomand sa mergeti la teatru si sa urmariti piesa. Decorul e unul exceptional, exista pe scena un rau adevarat! Pe langa asta surpriza teatrului sibian: sunt scaunele. Va las sa o descoperiti si singuri ...

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu