12 octombrie 2011

Parfum dulce

Un parfum bun nu te scoate in evidenta cu nimic, dar te face un pic mai interesant. Parfumul nu e un accesoriu pe care-l porti si e o nota discreta de eleganta. Ceva care te poate caracteriza indirect.
Pe mine ma scoate din minti un parfum bun la un barbat. Il simt de la un metru si ma face sa-mi ridic instant capul din tastatura, atunci cand sunt la lucru, iar pe strada sincer mai intorc capul.
Mie personal imi place sa-mi cumpar parfumuri dulci si super dulci. Imi plac aromele florale foarte mult. Nu am un preferat si din cauza asta tot timpul imi schimb parfumul atunci cand se termina. Imi place sa le experimentez pe toate.

Recomand cu placere un site unde poti comanda cu incredere orice parfum:  http://parfumarket.ro/

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu