26 decembrie 2011

Pierdut: voce! O declar nula!

Zilele astea am avut cea mai incantatoare voce. Not! Am ragusit si de cateva zile bune nu-mi mai revine vocea la normal. Habar nu aveti ce chin e sa vrei sa vorbesti si sa nu poti, iar atunci cand reusesti sa scoti niste sunete sa rada toti/toate de tine. Ba mai mult, sa-ti imite nereusit vocea ta. Mascarici amatori!
Toata lumea ma intreaba cum mi-am pierdut vocea, pana si eu ma intreb si sincer chiar e un mister. Exista doua teorii stupide care-mi trec prin cap: prima ar fii perna de aer cald de la lucru si usa deschisa prea des de clienti, aer rece-cald si zbang - io fara voce. Iar, al doilea motiv: weekend-ul trecut am facut o frumoasa baie fierbinte si dupa m-am plimbat prin frig fara caciula mea cea alba, crezand ca vaccinul antigripal face minuni.
Motivul nu mai conteaza imi vreaaaaau vocea inapoi.

Remedii naturiste fara efect: in fiecare zi cate un ou crud batut bine cu miere si lapte. Ceai de ceapa si alte plante naturiste. Zeama de telina cu miere. Cartofi rasi si mult spirt pusi la gat intr-un prosop. 
Rezultatul: vocea se incapataneaza sa nu devina activa
Hey! Cine mi-a furat vocea, sa mi-o dea inapoi ...
... iar daca tot mi-ai furat-o ce-mi dai in schimb?!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu