02 decembrie 2011

Tupeu de cersetor

Azi, in benzinerie vine spre mine un cersetor care imi cere direct:
- Da-mi si mie 5 lei!
- 5 lei?!! Tu nu vezi ca e un kg de benzina?

Cat timp am alimentat m-a rugat contunuu sa-i dau exact 5 lei. Sincer nu sunt eu aia zgarcita, dar am ceva cu cei care stiu doar sa intinda mana in loc sa munceasca. Mai omule, ai doua picioare sanatoase si doua maini bune, du-te si munceste! Aaa, e prea greu?!
Nu am niciun pic de mila pentru cei care freaca menta si intind mana. Poate gresim si noi si nu ii ajutam asa cum trebuie sa se integreze, dar cred ca oricine prin munca si perseverenta poate reusii. Nimeni nu e facut sa stie, asa ca totul se poate invata ... numai sa vrei asta!

Cersetori cu tupeu sau noi i-am invatat ca se poate si asa ...

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu