16 martie 2013

Atitudinea care se schimba

Oricat de stapani de pe noi am fii, tuturor ne e groaza la un moment dat sa facem anumite lucruri, sa recunoastem ca am gresit, sa acceptam un adevar dureros sau  sa zambim din nou.
Atunci cand deschidem extrasul de la cardul de credit avem intotdeauna emotii, inainte sa recunoastem un adevar dureros ne tremura genunchii, sau inainte sa ne suim pe cantar dupa o saptamana fara sport ne temem de ce o sa vedem.
Da, tuturor ne poate fi groaza la un moment dat de ceva, si cateodata nu putem da vina pe nimeni altcineva decat pe noi insine. Noi suntem responsabili de alegeriile noastre si de propriile noastre reusite sau esecuri. Nu poti da vina pe nimeni ca a intrat in limita ta de credit, ca ai gresit si trebuie sa spui cuvintele magice "imi pare rau" sau ca ai mancat prea mult si trebuie sa slabeti.
Dar, atitudinea pe care o ai dupa face toata diferenta!
Atitudinea schimba atitudinea!

Am invatat ca orice lucru pe care-l faci iniante de "imi pare rau" nu mai conteaza. Un lucru facut e bun facut si el ramane asa, cu sau fara parerile de rau.
Poate da, oamenii m-au dezamagit uneori si mi-au dat visele, sperantele si tot ce e mai frumos peste cap, dar niciodata nu am fost de acord cu ce am scris mai sus ... pana intr-o zi.
Intotdeauna am iertat si am zis ca lucurile o sa se schimbe, chiar daca unii oameni se incapataneaza sa-mi arate contrariu continuu.
Important e sa invetii sa stii ce trebuie sa ierti si ce nu ...
Exista in dictionar un cuvant: NU!
 
Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu