18 martie 2013

Sibiul, The Best City To Visit in 2013

Imi place mult orasul meu, mult de tăt - Sibiul.
Aici e casa mea, cu oamenii mei faini si linistiti, care stiu sa zambeasca si sa glumeasca. Acei oameni care stiu sa zica "Buna ziua. Multumesc!" si "Va doresc o zi frumoasa!"
Sibiul e un oras mic, dar cu oameni simpli care au un simplu defect - sunt mandrii, mandrii di tăt!
Da! Ne mandrim cu burgul nostru si vrem ca anul acesta sa ne mandrim peste mari si tari cu ceea ce avem. 
Unul dintre cei mai mari blogger de travel Anil Polat organizeaza anual un concurs si viziteaza in fiecare an cel mai atractiv oras desemnat in urma voturilor cititorilor lui - The Best City To Visit 2013. 
Anul acesta il vrem la Sibiu!
 Votati Sibiul aici

Sa nu uit, atractiile de suflet ale Sibiului ...
Complexului Național Muzeal ASTRA www.muzeulastra.ro
Muzeul Naţional Brukenthal www.brukenthalmuseum.ro
Teatrul Naţional Radu Stanca www.tnrs.ro

... bineinteles mai sunt o groaza!

Just me!

Un comentariu:

  1. Votat :) Deocamdata are mai multe voturi ca Dublinul . Am fost si eu anul trecut , si mi-ar fi placut sa mai stau pe acolo . Daca m-as muta , in Sibiu as face-o :)

    RăspundețiȘtergere