30 martie 2013

I like: Suits!

Se stie ca am o slabiciune pentru barbatii in costum. Cine nu are?! Asa ca, serialul acesta mi-a dat lumea peste cap. De la primul episod m-am indragostit de atitudinea si sarmul lui Harvey Spector. E genul de barbat care te provoaca, care stie ce vrea de la viata si ii place sa traiasca frumos. Are un job care se vede ca-i place, e foarte perfectionist si riguros cu el.
Am pierdut cateva nopti bune uitandu-ma la acest serial, de abia ma trezeam sa merg la job, dar am savurat fiecare episod.
Nu stiu daca exista acest gen de barbat, dar e frumos sa privesti un fat-frumos si sa-ti doresti o mica "replica" a lui langa tine.
Exista o singura replica care mi-a ramas in suflet si e o atitudine de viata ...

Suits: "Life is this ... I like this!"- Harvey Spector

Just like!

4 comentarii:

  1. eu nu prea le am cu serialele, dar Suits il ador, nu ai cum sa nu te uit ca obsedatul, eu cel putin asa am facut, acum ma gandeasc ca il incep din nou, daca tot sunt in pauza :)
    http://ideasinthebottle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, dar nu mai spune la nimeni si eu ma gandesc sa ma mai uit incaodata la el!:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Si-apoi cand iti baga barbatul ala o aroganta... parca nu-ti mai place de el decat in filme.

    RăspundețiȘtergere
  4. Simpatic mai esti Tudor, dar e ok si asa!

    RăspundețiȘtergere