28 martie 2013

GymboDance - Spinning

Azi, am fost la prima ora de Spinning la GymboDance Sibiu.  Incredibil, dar nu cred ca am pedalat atata de mult niciodata si sa-mi faca atata placere. Recunosc, eu la sala sunt o lenesa si daca nu ar fi oamenii astea frumosi sa traga de mine, sa zbiere cateodata la mine "Alexandra! Hai haaaaai!" as lenevi rau de tot. Dupa primele 10 minute (dupa incalzire) eu ma simt epuizata si vreau sa plec acasa, dar entuziasmul si energia lor schimba lucurile.  
Am intrat ca o zana la ora de Spinning si am iesit ca o floricica plouata, lasand in urma o balta de apa, dar cu zambetul pe buze si cu o energie incredibila. Mi-a placut!!
Ce se intamplata acolo?!
Cum am intrat in sala mi s-a prezentat bicicleta (sunt biciclete speciale stationare) aceasta a fost ajustata special pentru mine (dupa constitutia mea). M-am urcat pe bicicleta si a inceput o muzica lenta foarte frumoasa si relaxanta, s-a stins lumina si au inceput laserele sa se joace pe pereti. Am pedalat usor si relaxant fara a grabi nimic, aici am aflat pozitia corecta pe care trebuie sa o am - spatele drept mainile usor flexate. 
Dupa 10 minute, mi-am dat seama ca acel ritm frumos, care mie imi placea, e doar inceputul, de fapt e incalzirea si urmeaza o serie de ritmuri alerte care m-au speriat un pic.
Muzica se schimba, antrenorul ne anunta ca urmeaza sa urcam un munte (auzi munteee!) si trebuie sa schimbam ritmul (invartim o rotita), pedaland din ce in ce mai greu, apoi ne ridicam de pe sa, si pedalam pedalam. Sincer, totul devenea din ce in ce mai greu, dar nu m-am lasat, am pedalat desi ma dureau picioarele, mint totul.
Intr-adevar antrenorul (!Raul - un like) a fost de milioane, cred ca fara atiudinea lui pozitiva nu as fi putut duce la sfarsit ora.
Apoi, am auzit muzica relaxanta (!yeeei), si au inceput miscarile de streching, atunci am realizat ca am reusit sa duc la final ora de spinning si ca nu e atat de greu cat credeam eu.

Spinning combina tehnica pedalatului cu cea a concentarii care se incruciseaza cu basii muzicali. Obiectivul este sa lucrezi fiecare muschi al corpului in sincronizare cu ritmul muzicii.
Acest sport antreneaza inima. Este foarte important sa iti gasesti propriul ritm si sa nu pedalezi pana cand ti se face rau. 
Energie si voie buna! 

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu