21 iunie 2009

Doar un scop


De maine nu mai fumez!!!
Am gasit motivul de care aveam nevoie sa ma las ...
Eu!!!
Da!Eu sunt motivul!De mult ziceam ca am nevoie doar de un motiv sa ma las si nu gaseam niciunu ...

Desi acum am nevoie mai mult decat orice de tigari...renunt la ele!Renunt la tot ... pentru ... un scop!
Nimic nu mai e bine ... parca am inebunit!
Toata energia si toata atentia mea se duce intr-un singur loc ... sa uit ce am iubit!
Iar gandurile, trairile si totul ... ma face sa uit de frumusetea vietii...iara!
Sa nu vad soarele de pe strada mea, sa nu ma bucur de nimic din ceea ce ar fi trebuit sa ma faca fericita, sa uit de mine, sa uit sa traiesc ...
Si cred ca El ... nici macar nu mai stie cum ma chema!
Si ma intreb: Tu nu ai un suflet. Tu ESTI un suflet. Tu ai un trup si cu sufletul ce ai facut?
Iar eu ... acum pot sa spun ca am cazut de pe sarma si nu ma mai pot ridica.
... sunt cu aripile frante...

Stuff to do:


O femeie nu trebuie sa fumeze ...
O femeie nu trebuie sa consume alcool ...
O femeie trebuie sa aiba teluri, sa aiba un scop ...
O femeie trebuie sa tina capul sus ...


PS: NOW I'm fucked up!

3 comentarii:

  1. Mmm... ok... hai ca megre prima, adica... nu numai ca merge... chiar tb pusa in aplicare.. si ultimele 2... dar la a doua... eu zic ca ai uitat sa specifici "decat in cantitati moderate" :-P

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpo a doau poate e necesara in unele situatii :)) si ultima e tare....bafta multa sa reusesti ce iti doresti ,te am pupacit

    RăspundețiȘtergere
  3. O femeie trebuie sa faca exact ceea ce o face fericita. Daca vrea sa fumeze... sa fumeze, daca vrea sa bea... sa bea... moderat (zice anisoara bine.)
    Oricum nu prea poti sa ii dictezi femeii :))

    RăspundețiȘtergere