15 iunie 2009

Sa ne imaginam putin...


Ai o relatie, frumoasa.Incepi sa visezi, sa traiesti din plin clipele alaturi de el.Ti-ai facut curaj asa un pic sa creezi din nou iubire.
Si el ce face?
Se trezeste intr-o dimineata si se uita in ochii tai si-ti spune " Nu mai vreau sa fiu cu tine!"..."Meriti ceva mai bun decat mine!"..."Tu esti perfecta, eu trebuie sa ma schimb!"..."Nu sunt eu pentru tine!"
Huh?Stai putin de unde sti tu ce merit eu? De unde sti tu ca nu esti pentru mine?Cu ce am gresit?
Iar restul...sunt doar motive...bla bla-uri fara rost...motive scoase de la naftalina...

Fetelor de cate ori ati auzit asa ceva? Pai stai sa vedem...prima oara le auzim de la el...pe care in prima faza il consideram "dusmanul nostru", "inamicul numarul unu","un tiran"...
Apoi...de la prietenele noastre...scumpele noastre prietene...care si ele au trecut prin asa ceva si stiu cat de aiurea suna totul, dar tot le spun, cred ele ca te ajuta si te fac sa te simti mai bine...vezi sa nu!!!!
Intai spun asa..."wai ce bine va sta impreuna", "ce frumosi sunteti cand va tineti de mana","parca semanati atunci cand zambiti" si dupa ce dusmanul te paraseste auzi ceva de genul asta "nu era pentru tine", "meriti ceva mai bun", "lasa ca nu te merita","era oricum un porc"...
Huuh?Stai putin...nu voi erati cele care imi spunea-ti ce cool e si cat de wow e...acum nu e pentru mine...WTF??

Asa ca daca barbatul se trezeste intr-o dimineata si va zice asta...da-ti mai bine 2 palme sa se trezesca ca poate doarme...si daca continua mai dai 2(poate nu s-a trezit prima oara!!!!!)...si daca continua...inseamna k "poate" chiar are dreptate...nu ma merita!!!

Azi mi-as da eu 2!!!...le merit:(...am zis 2...mai bine o duzina!!!

Un comentariu:

  1. Ai uitat de "prietenii" care vin cu replici de genu' "eu încă de la început am observat ca nu va potriveati ... dar n-am vrut sa zic nimic"!!! Asta e o cu totul alta grupa de "prieteni"...

    RăspundețiȘtergere