30 iunie 2009

Fara griji



In urma cu o luna cei de la lucru ai inceput o campanie de ajutorare a copiilor fara casa.Numele poriectului e "Schimba un destin".Ceea ce trebuia sa facem, era sa scriem despre ce ne-a marcat pe noi viata si sa postam pe un site, iar ei vor dona 3 euro unor fundatii.
Simplu...

Ce mi-a marcat viata?
Lucruile simple care imi fac viata frumoasa.
Lucrurile pe care le vad si le traiesc asa cum simt.
Un zambet de copil imi face ziua mai frumoasa...o imbratisare de la un prieten ma face sa merg mai departe...ochii iubitului meu imi da bucuria de azi si fericirea de care am nevoie...sarutul parintesc al mamei ma face sa ma simt ocrotita si fara griji...

Inchid ochii si zic...
Hai sa visez...
Cum ar fi daca maine mi s-ar implini toate visele?
Mwahahh...as fi pe culmea fericirii, as iesi sa dansez in ploaie...as fi iarasi eu...cu 5 kg in plus...:D

Traim alimentandu-ne din sprante...
Traim ca sa credem in vise...
Traim ca sa ne depasim limitele si sa credem ca toate dorintele se pot implinii...
Traim sa fim fericiti si fara giji...
Traim...cu ochii deschisi.
Cu toate acesea cateodata visele, sperantele sau dorintele ... nu apar atunci cand ai nevoie de ele...
Important sa nu ne lasam batuti!!!
"Viata nu inseamna sa supravietuiesti unei furtuni ci sa stii sa dansezi in ploaie..."
Hai sa dansam in ploaie...
Hai sa inchidem ochii si sa visam incontinuare...
Hai sa speram ca maine toate visele se vor implinii...
Hai sa zambim fara sa se vada prin ce furtuna am trecut...
Hai sa credem ca maine e o zi buna de a scimba un destin...

!Inchid ochii si visez lucruri simple...la la la la

2 comentarii:

  1. Asta poate fi o lectie de viata pentru multe persoane care trec prin furtuni si care uita ca au pentru ce lupta in viata asta,mii de felicitari.....te am pupacit

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca incepi sa dansezi in ploaie sa ma chemi si pe mine!!! Eu am mai incercat de cateva ori si e super... dar daca dansezi singura nu are chiar acelasi efect ca si atunci cand ai pe cineva langa tine!!!
    Eu te-am avut pe tine odata if u remember... si nu era chiar ploaie... dar ptr mine a fost acelasi lucru!!!
    Kissssssssssss

    RăspundețiȘtergere