06 februarie 2010

Nu

Am incercat de multe ori sa zbor in lumea mea, in norii mei de cei roz, atat de dulci incat ma ameteau intr-o secunda de neatentie si ma trezeau fara sa pot clipi si sa pot spune ca visul meu nu se poate sfarsi aici.
Am trecut de multe ori de la stari de bucurie sau mai bine spus entuziasm copilaresc la stari de dezamagire, pentru ca ceea ce simteam nu era nici macar tristete.era o stare de debusolare.
Imi vine sa fug, tare, tare, tare…Sa zbor si sa fiu unde vreau eu…sa ma transpun intr-o lume pe care mi-o imaginez si in care traiesc atunci cand pot, cum pot si cu cine vreau eu.E o lume perfecta!
Daca inchid ochi, esti acolo, dar deocamdata nu te vreau. Pentru ca nu te pot avea.Si nu te mai vreau.sau poate da...imi dau 2 palme si zic iara nu...si iarasi da.


Later edit:Uneori intalnim o dragoste atat de mare incat nu ne permitem sa nu luptam pentru ea...

I dont need money, i dont need cars
I dont feel like going in the U.S.A.

Dont give me fame, dont give me fortune
I wont know what to do with them.

I need affection, give me a proof of love.
Give me love, just give me some love,

Its more than enough for me.
Im imaterial. Dont tell me that u want me, tell me that u need me. 

!Cand ceva te termina ... altceva incepe
!!Si pentru ca unele melodii se potrivesc atat de bine cu starea - Dj Poject & Giulia- NU

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu