25 octombrie 2010

Despartire

Un scurt metraj dragut si cateva replici din el ...


"Pleaca si daca ti-e mai bine inseamna ca ti-e mai bine ... nu?"
"A plecat. S-a plictisit ... de aia a plecat ca sa nu se mai plictiseasca."
"Daca se casca mai putin ma inscriu si eu!"
"Ma uit in jur si toti sunteti imbracati in gri si vad cum sunt plictisiti, obositi ... se uita in gol."
"Stiti voi ceva ce nu stiu eu sau stiu eu ceva ce nu stiti voi?"
"Ca asta faceti cand cascati ... imprastiati sictir."
"Daca voi n-aveti sa nu aiba nimeni?"
"Ce te uiti asa la mine? Crezi ca nu stiu cine esti?"
"Ai cascat!! Te-ai limitat!"
"Esti limitat. Asta esti! Ai cascat te-ai limitat! Traiti degeaba! Va treziti in fiecare dimineata doar ca suna ceasul, dar de ce l-ati pus sa sune? Habar nu aveti!"
"Si eu imi fac griji ca o sa sufar ... "
"Sa ma duc spre cel mai apropiat cimitir sa stau pe o banca si sa astept ... aa si o sa casc ... pentru ca oricum toata turma face la fel."
"Se trezeste cascatul?"
"Ce zici? Te-ai trezit sau iti vine incontinuare sa casti?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu