17 octombrie 2010

Hellou, kitty!!

Una din cele mai frumoase blonde cu ochii albastrii este pisica vecinei mele, Adele.
Adele, este o pisica rasfatata (ca toate pisicile), care doarme mult si stie sa se bage in seama atunci cand vrea sa fie mangaiata.
Avand in vedere ca pisicile nu sunt pe lista mea ca animale preferate, incerc si eu cum pot sa ma fac placuta, sa-i ajung la codita, dar nu reusesc de fiecare data.
Cateodata, blondina sta si se uita fix la mine, ma analizeaza si nu se misca de acolo minute bune (nu vreau sa stiu la ce se gandeste, pfuuu blondinele astea).
Sa sti Adele ca esti preferata mea orice ai face - nu vorbesti cu mine (ceea ce e perfect), stai minute bune si ma analizezi (ceea ce ma bucura), cateodata ma lasi sa te mai mangai (atunci zambesc)...mai mult de atat ce poti sa-ti doresti de la ghemotocul blond cu ochii albastrii.

Just me,

3 comentarii:

  1. aaaaa....uite-o pe Adeleee!! foarte dragutzaaa!!! mie imi place...sa sti..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...as fi putut crede la un moment dat ca nu suporti blondele... dar m-am convins din ultimele postari pe blog ca iti sunt chiar simpatice... fie ele cu doua picioare si pantofi cu etichete exclusiviste sau in cazul de fata cu blanitza si coditza.

    RăspundețiȘtergere