14 octombrie 2010

Prea personal

Lucrurile stau: azi am mangaiat o pisica, avea niste ochii atat de marii, i-am zambit si i-am zis "Hellou, kitty it me again". nu m-a bagat inseama, si-a ridicat coada si m-a ignorat (blondele astea nu le mai ajungi nici la codita). sunt trista de faptul ca oamenii nu ma inteleg, bine nici eu nu-i inteleg pe ei, dar asta tot nu ma face sa ma simt mai bine. nu inteleg fericirea. gandesc pozitiv. pierd minute bune privind luna, imi place mult cand e galbena, nu alba cum e in seara asta. cuvintele "nu stiu ce vreau" ar trebui scoase din vocabular. urasc cand vad privirea trista din ochii ei, dar sunt langa ea, o tin de mana, asa face si ea. Imi e dor de soare, de zilele de vara, dar acum imi sta gandul numai la prima zapada. la primul inger pe care o sa-l fac in zapada. si-a schimbat parfumul. trebuie sa-mi cumpar cizme si palton, vreau unu rosu, nu stiu de ce, dar trebuie sa fie rosu. Azi am ras de doua ori, daca am voie sa spun asta. azi am auzit cea mai mare aberatie cica: barbatii inseala femei frumoase cu altele mai frumoase. asa sa vada daca se poate. ma intreb: ce naiba? aberatia numarul doi: blondele siliconate cu botox in botic nu stiu sa faca sex. serios?! eu nu m-am gandit la asta. maine e vineri si azi e joi. stiu ca luni ma duc la lucru si parca nu ma atrage deloc. azi am plecat din rampa de 3 ori si nu mi-a murit motorul. entuziasmata un pic, era si cazul sa invat si eu plecarea asta. cred ca o sa i-au amenda, am parcat pe trotuarul din fata blocului. i-a facut poza la masina - "e o mica vedeta!!" ce o sa mai rad eu la amenda.
imi e frig, sunt cu pijamale, cele de vara, cele de iarna le mai tin la caldura in dulap. racita nu mai sunt, m-am tratat cu pastile si mult ceai.
Atat am avut de spus.

Just me,

2 comentarii: