17 martie 2013

Concert: Ricardo Caria

Duminica pentru mine e ziua relaxarii. Asa ca, tot timpul incerc sa gasesc evenimente frumoase la care sa merg si sa ma simt bine.
Sapramana aceasta - Ricardo Caria, unul din concurentii de la Vocea Romaniei a organizat un concert tare fumos la Sala Thalia din Sibiu.

Turneul "Cantandu-mi Visul" alaturi de Quaternion Band a ajuns la  Sibiu, alaturi de o echipa enervant de tanara si cu invitati deosebiti: Maria Cojocaru si Vlad Simon, bineinteles tot de la Vocea Romaniei sezonul 2.
Spectacolul a avut un scop caritabil, ajutand Asociatia Nevazatorilor din Romania. 
Daca baiatul asta ajunge si pe la voi prin oras, merge-ti! Canta enervant de bine si are o enregie foarte pozitiva pe care reuseste sa o trasmita foarte usor. Sincer, a cantat cateva melodii care prin interpretarea lui mi-a trasmis o stare care mi-a dat un tremurat tare frumos. 
Merita!



Just me!

2 comentarii:

  1. Alexandra, abia acum...am vazut acest articol... esti "enervant" de faina :))))) si iti multumesc din suflet pentru apreciere. and...i aalso believe....the laughing is the best calori burner!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult si eu de compliment si la mai multe zambete! :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere