30 martie 2013

Intrebare: Ce e fericirea?

Acum cateva zile cineva mi-a pus cea mai grea intrebare de pana acum "Ce lucruri te fac pe tine Alexandra fericita?"
Am zambit, chiar am ras in interiorul meu, fara sa-mi dau seama cat de profunda e aceasta intrebare. In cateva minute m-am blocat, am realizat ca nu exista ceva anume care mie imi aduce fericirea in acest moment. Apoi, am intrat intr-o stare pe care nu o intelegeam. Tristete cu un wow magic de m-a facut sa-mi pierd mintile.
Dupa alte cateva minute bune eram in masina, cu mainile pe volan, am stat sa ma gandeasc la fericirea mea. La acele lucuri care pe mine ma fac cu adevarat fericita. Dupa 10 minute am inghetat in masina, nu gasisem nici macar un lucru.
Ce este fericirea pentru mine?
E o stare de bine de care ma bucur si ma agat ca un scai. Pe mine ma face fericita orice lucru marunt (prietenii stiu) care ma face sa zambesc muuult si ma bucur ca un copilas de acel moment, de acele clipe magice. Sunt o persoana care zambeste exagerat de mult fara a avea un motiv anume, iar asta e un motiv frumos de a ma bucura de momente, de sentimete si de viata, de tot.
Fericirea e o stare de bine care aduce zambetul pe buze.

Ce ma face fericita?
Tot ce ma inconjoara. Azi sunt fericita ca am zambit muuult. Ca am un job care ma tine ocupata, ca am o familie frumoasa (in ciuda tuturor lucrurilor) care ma rasfata si ma iubeste neconditionat, ca am putini prieteni care ma plac asa cum sunt. Sunt fericita ca viata imi aduce mereu noi provocari frumoase, ca sunt intelegatoare si rabdatoare cu cei din jur. Ca am o atitudine pozitiva si intotdeauna privesc cu optimism viitorul. Ca am cu cine a ma certa pentru ca in felul acesta am parte de cele mai frumoase si interesante impacari.
Realizez ca traiesc frumos, ca am o viata echilibrata in ciuda tuturor lucrurilor. Iubesc mult si asta ma face fericita in fiecare zi, iubesc totul si desi viata are uneori gust de lamaie eu sunt fericita ca traiesc frumos!
Sunt mii de motive penru care sunt fericita in fiecare zi, dar mai am nevoie de unul!
Alexandra Pic!
Eu, cred in fericirea aia absoluta si vreau sa cred ca exista.
Trebuie doar sa intinzi mana si sa o simti, sa ai incredere. De multe ori nu vrem sa ne bucuram de ceea ce avem si intodeauna vrem mai mult si mai mult, nu e nimic rau in asta dar....viata trece si ne trezim ca nu am reusit sa fim fericiti

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu