25 septembrie 2011

Ani de generala

Zilele astea am avut intalnirea de 10 ani de la terminarea generalei. Pfuuai, 10 ani! Cand au trecut?! Vorba unei colege "Mai am 25 de ani, hai ca 5 ani stiu cum au trecut, dar ce s-a intamplat cu restul de 20?!"
Desi, multi au fost absenti de la strigarea catalogului, chiar ne-am simtit bine toti 12. Majoritatea sunt plecati din tara si nu au putut ajunge. Nu-i nimic avem planuri sa facem o intalnire si de 11 ani!
La un moment dat toti au inceput sa depene amintiri si sa-si aminteasca diferite chestii din anii petrecuti impreuna. Cine mai tine minte asa ceva?! Se pare ca ei!!
Sincer eu nu-mi aminteam de nicio intamplare, nimic mai! Abea mi-am adus aminte numele colegiilor si foarte vag numele catorva profesoare. In rest nimic.
Singur lucru pe care mi l-am amintit si eu era ceva de genul: eram in ora de religie si profa spunea o rugaciune, cand colega mea de banca (poreclita si extraterestul), m-a impins din banca fara niciun motiv. Bineinteles ca am cazut pe jos si toti au inceput sa rada, crezand ca am cazut din banca singura. Alte amintiri, nop!
Pe langa asta dupa 10 ani, mi-am dat seama ca m-am despartit de niste copii si m-am intalnit acum cu niste oamenii maturi.

Acum stau si-mi amintesc ca in generala am avut prima mea dragoste. Stiu ca era cu  2 ani mai mic ca mine si-l chema Alin. Era un baiat brunet si mic de inaltime, fiind mai mic decat mine cu un cap. Ne petreceam pauzele impreuna si ma conducea acasa, eram prea timizi sau prea copii pentru mai mult. Era atat de placuta si inocenta toata idila mea cu el. Totul s-a terminat cand am plecat eu la liceu si nici nu prea cred ca l-as mai recunoste acum.

Just me,

2 comentarii: