01 septembrie 2011

Vine toamna

1 septembrie! 
Calendaristic un inceput de toamna calduros. Apoi, e inceputul anului bisericesc si bineinteles ziua tatalui meu - "La multi ani, taticule!"
De azi ne bucuram de dimineti racorose pline de vise si sperante noi. Plimbari prin parc fara tantari. Cateva frunze ingalbenite parca prea devreme, deja fosnesc sub picioare.
Acum ca a venit toamna incep incet incet sa scot hainele groase de la naftalina. Trebuie sa-mi repar tocurile de la botine si sa mai cumpar cateva esarfe. Ador esarfele!
Imi place toamna, imi place totul la ea. Diminetile reci, zile senine si serile pline de adieri calde de vant. Ador, sa ma plimb pe strazi pustii dupa ce ploaia s-a jucat un pic cu orasul. Imi place ploaia cu stropii ei reci si vantul nastrusnic care-mi strica cuafura.
Vara asta a fost frumoasa, ne-am bucurat toti de ea asa cum am putut, dar sa-i dam o sansa si toamnei ... poate ne aduce un alt inceput!
Un singur sentiment puternic imi da satisfactie pentru tot - doar unu!

Just me,

Un comentariu:

  1. la multi ani tatalui tau!

    da tomana nu incepe pe 21 septebrie? ca toti ziceti ca pe 1... :-"

    RăspundețiȘtergere