04 septembrie 2011

Citesc mult!

De cand am terminat cu facultatea mi-am dat seama ca am ramas cu un mare "gol" in viata, pe care trebuia sa-l umplu cu ceva. Inainte aveam orele in care citeam cursurile, faceam proiecte si alte stuffuri legate de scoala.
Tv-ul nu a fost o solutie! La tv nu ma prea uit si in rarele dati cand prind telecomanda butonez pana la realitatea tv si atat. Imi plac mult stirile, iar calculatorul il deschid doar sa citesc ziarele online si sa verific ce o mai scris lumea pe bloguri.
Asa ca "golul" l-am implut cu multe carti. Ador sa citesc! Imi place sa-mi imaginez lumea creata de autori, sa descopar ce e dincolo de cuvinte. Ma indentific si ma regasesc in fiecare carte.
Exista o singura mica mare problema. Un pitic pe care il am. Nu citesc niciodata ultimele 30 de pagini ale unei carti. Privesc noptiera si-mi numar cartile citite 5 la numar si numai una are finalul citit. Ops!
Am zis ca am un pitic, mai degraba un balaur! Teama de a gasi un final altfel decat cel imaginat de mine e mare.
Cand citesc finalul cartii? Atunci cand simt nevoia de a stii ca mai exista si finaluri fericite!
In cautarea unui altfel de final cineva cu un aer glumet mi-a zis sa schimb autorii, m-am oprit la Idiotul - F.M. Dostoievski. Glumetule astept sa-mi cumperi cartea!

Just me, 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu