27 septembrie 2011

Memorie selectiva

Azi mi-am dat seama ca indiferent de ce sfaturi primesc eu, tot ca mine fac. Interesant e ca ascult toate sfaturile posibile si imposibile, iar unele sunt chiar demne de urmat, dar eu nu si nu. Ma incapatatanez sa-mi urmez sufletul, intuitia, inima, orice, dar nu si capul.
Poate ca sunt eu un pic prea visatoare sau cred in tot ceea ce simt si fac totul la absolut, dar stiu ca e frumos sa simti totul la maxim fara sa te gandesti la consecinte. Daca ma uit in spate, nu am regrete, poate cateva situatii in care cu siguranta as reactiona altfel.
Ceea ce ma face mai diferita de cat voi toti e ca desi viata ma loveste zbang in cap, desi imi creste un cucui de toata frumusetea, dupa doua zile uit. Nu stiu cum se face, dar dupa doua zile se intampla de multe ori sa dau delete la tot ce e urat/ trist si sa zambesc ca si cum nimic nu s-ar fii intamplat.
Am inceput sa ma joc cu mine, sa fac o mica selectie cu ceea ce vreau sa pastrez si sa-mi amintesc cu drag si ceea ce vreau sa uit si sa nu-mi mai amintesc nicodata. Ciudat?! Poate, dar nu aveti idee cat de frumos e sa traiesti numai cu amintiri frumoase.
Asta sunt eu si poate e gresit sa gandesc asa, dar e placut sa vezi doar roz din tot negrul asta numit  viata!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu