08 februarie 2010

Aud universul razand

Dau toti banii din lume - pentru o senzatie in plus ... pentru o secunda si inca trei in plus
Dau toti banii din lume - sa scap de mine. sa nu mai fiu mereu tot eu. sa fiu mai rea si sa pot sa ma razbun.dar nu pot!
Mereu invinsa si coplesita de intrebari fara raspuns
Mereu in cautarea adevarului ascuns
Mereu cautand senzatia piesei din primul act pierdut
Mereu deprimata din start de starea de fapt
Ma agat de un fir de par si pe cat se poate de probabil
Risc sa scap de toti banii din lume si sa ma simt la fel ca la inceput fara senzatii si fara secunde in plus.

As da toti banii din lume - pentru ca toti oamenii care nu vad obiectiv simturile si sa se vada pe ei. ca sa poata sa-si vada sufletul
Sa-si asculte gandirea
Sa-si dea sfaturi
Pentru a nu mai cunoaste dezamagirea
I-as da pentru multa cunoastere si gandire adanca
Pentru a simti pe propria-mi piele viata de dupa

Dau toti banii din lume - sa fiu constienta  ca pe langa firea omului mai exista un sentiment superior tuturor trairilor din existenta fizica
Sa cunosc aura divina intr-o existenta mistica
Sa ma impac cu firea
Sa impac ura si iubirea
Sa am timp in timp doar pentru a admira faptura si clipa momentul.sa-l contemplu.sa vad hausul din univers si linistea de dupa

Dau toti banii din lume - pentru o senzatie in plus, pentru o secunda si inca trei si pentru tot ce pot obtine dapa ei
As vrea sa simt 
aud picaturi de ploaie si furtuna din senin
aud pasii unui suflet familiar, dar strain
vad in fiecare rasarit inceputul unui apus
vad limita confuzei si Intreb:"Am ajuns !? "
Compar amintiri din vieti trecute cu vieti viitore
Aleg sa alerg in contrasens spre existenta urmatoare desi ma cheama trecutul tot mai tare 

Dau toti banii din lume - sa cunosc inceputul si sa nu mai stiu ce inseamna sfarsitul
Sa traiesc de trei ori mai intes
Si din trei in trei secunde sa zambesc la destin
Sa ma bucur de furtuni si exploziile solare
Sa ma bucur azi pe pamant si tot azi sa zambesc la soare. sa-mi rada inima si sufletul si atunci cand stiu cine sunt. sa fac din ea trai si iarasi raiul pe pamant
Aud picaturi de ploie si vad stele cazand
Simt ultima rasuflare a vietii plangand si nu inteleg de ce vad universul razand
Ating rani deschise. aud suflete tipand
Gust particule de paraf mai amare ca oricand
In aer simt mirosul vietii arzand si tot nu inteleg de ce vad universul razand


!Gust cea mai dulce clipa traita si tot mi-se pare amara
pun tot mai multe usi intre mine si lumea de afara
Simt un sange strain care imi circula in vene
o coincidenta stranie
cand vorbesc de asta ma apuca migrene
Simt fie care particula a corpului meu urland
ma scufund
dar tot aud universul razand 


Later edit: Pentru krm3n...poza:))

!Mesaj pentru norocul meu care a uitat unde stau: stau la etajul trei  - Smiley feat.Cheloo - plec pe Marte

Am un PS foarte foarte important:
Sure guys like blondes ... but they love brunettes!


Just,

2 comentarii: