05 februarie 2010

T+ A + A = ceva

Tot ce-ti spuneam printre cuvinte a ramas suspendat in vidul dintre noi.
Gandurile si visele ne zburau departe, ale mele in sus, ale tale in jos ... poate daca ar fi ocolit pamantul s-ar fi intalnit ele pe undeva.

Inainte iti spuneam ca esti un geniu ... astazi iti spun ca esti un mitocan.
Inainte iti spuneam ca pretuiesti mai mult decat oricine ... astazi iti spun ca nu meriti prea mult.
Poate ca eram sincera ieri si nu mai sunt az i... poate dimpotriva.
sau poate ca eram sincera si ieri si sunt si azi.
astazi nu stim nimic... azi banuim.
Oricare alta in locul meu nu ar mai spune nimic. si totusi tu nu pretuiesti vorbele. crezi ca sunt goale, fara rost. poate ai dreptate. nu mai vreau sa scriu. mi-e prea ciuda.

Pentru ca in timp ce creste impletitura, in alta parte incepe destramarea. si ma simt epuizata. si vreau sa (nu) dorm(i). oricum pierdem timpul. sau nu. timpul nu-l avem noi. timpul nu-mi apartine si asta ma sperie.

! De azi nu-mi mai pasa.
Ps: rosul sunt eu...

Just me,

Un comentariu:

  1. Cineva spunea.."dak vrei sa fii fericit o clipa razbuna-te..dak vrei sa fii fericit o viata iarta!"
    nu stiu cat e de adevarat..nu stiu cat de mult merita asta.. dar stiu ca tu nu meritai nimik din ceea ce ti se intampla acum. PROST e cel care nu a vazut asta! ;)

    RăspundețiȘtergere