19 iulie 2011

Frumusetea costa

Cine a zis ca frumusetea nu costa nimic?! Sa-l batem! Pe mine ma costa! Costa timp si bani. La un calcul imi dau seama ca "investesc" ceva timp si bani in a arata bine.
Sa incepem cu inceputul:
- Numai mersul o data pe luna la cosmeticiana ma lasa pe putin fara 85 lei (!fara ciubuc).
- Pe langa asta de 2 ori pe an ma duc la un tratament pntru fata - 85 lei!
- Ma tund de 2 ori pe an - 75 lei!
- Aici adaug si toate cremele: de fata zi/noapte, corp, maini, picioare, ulei de corp, tratamente pentru par, dinti, unghi - toate costa!
- In fiecare luna imi mai cumpar ceva pentru machiajul de zi cu zi: fond de ten, rimel, fard, luciu, ruj.
- Mersul la sala de 2 ori pe saptamana (in lunile de iarna) - 75/ luna. Vara e mai ieftin alerg prin parc.
- Hai sa socotesc si masajul de relaxare pe care il practic din cand in cand - 35 lei!
- Solar - aici mai rarut ca-i mai dragut!
- Parfumuri, haine, pantofi. Ador pantofii! - Aici e fara numar! :))
Asa ca frumusetea costa! Costa bani, timp si de ce nu, ambitie! Da, ambitie! Daca vrei sa arati bine nu mergi la Mc si la Kfs in fiecare saptamana. Mai pui deoparte pituca si snitele, shaorma si cartofii prajiti. Faci sport si gandesti pozitiv.
Cred ca frumusetea e o stare de bine si nu cred ca e suficient sa fii frumos pe exterior, daca  ai sufletul plin de ura pe interior, inseamna ca esti urat ca dracu.
E simplu, ca sa fii frumos trebuie sa ai grija si de frumusetea sufletului. Eu am grija de amandoua. Imi place sa arat bine si ingrijita, chiar daca asta lasa uneori impresea ca sunt foarte mandra. Nu sunt, am doar grija de mine!
Iar pentru suflet, aici e cu totul alta poveste ...

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu