29 iulie 2011

Me and my days - Baltoaca!

Azi zi urata afara. Norii negrii si putin mai multa ploaie imi strica si putina buna dispozitie pe care o mai aveam. Ma supar bineinteles un pic, azi era ziua cand ma hotarasem sa las masina acasa!
Ajung in centru, ma supar ca nu gasesc loc de parcare. Dau 2 ture putin si gasesc cea mai buna parcare de pe centru, primul loc din fata Hotelului Continental. Super fericita deschid usa sa cobor. Ce-mi vad ochii - o balta adanca de 10 cm. Ooo, nu nu! Pantofii nu merita asta! O sa cobor pe partea dreapta a masinii. Escaladez frana de mana, cu picioare ridicate, deschid si mai mare baltoaca! Ooo, nu nu! Intru in masina si ma gandesc: pantofii sunt noi, am intarziat 5 min la job si nu am cum sa cobor din masina! Just another perfect day!
Cred ca am stat cateva minute bune in masina, sa ma conving ca nu e o idee buna sa merg desculta pana la job! Oare cum aratam cu pantofii in mana prin ploaie?!
Varianta de rezerva a fost iesirea prin spate! Ma chinui sa-mi incapa fundul printre scaune, picioare prin aer si una bucata dat cu capul de plafonul masini. Ajung cu bine pe bancheta din spate, deschid usa, baltoaca incapatanata era tot acolo, dar mai mica. Multumesc, cu ocazia asta, mamei mele ca mi-a daruit picioare lungi de am putut sa cobor din masina fara sa-mi ud pantofii.
Frumusetea acum vine! Nu am inchidere centralizata la masina! Tata si conceptile lui! Dar m-am descurcat cu ajutorul picioarelor lungi!
*In urma acestei peripetii nicio pereche de pantofi nu a fost udata! Pantofii rezista!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu