17 iulie 2011

M de la minciuna

Toti mintim! Vai ce ne mai place! Zambesc si zic, pana si eu stiu sa mint! Nu e om de pe pamant care sa nu minta. Daca exista cineva care nu o mintit niciodata in viata lui - respect! Jos palaria! Hai sa-i ridicam o statuie in Piata Mare!
Zicala "Miniuna are picioare scurte!" e atat de adevarata! Oricat de grozavi suntem si credem ca putem sa ascundem un lucru la infinit, el va iesi la iveala la un moment dat! Naivi sunt cei care cred ca nu! Ce facem atunci? Suportam consecintele, dar suntem oare pregatiti sa recunoastem toate consecintele adevarului?
Viata e ciudata, de ce sa o mai complicam si noi! Pentru ca ne place! Ne place adrelanina, senzatia acea de dupa. Gandul ca nu ai fost prins.
Urasc si detest minciuna si oamenii prefacuti, dar nu stiu cum se face ca intalnesc numai oameni care au cele doua "calitati". Cred ca am un magnet la ei. Ciudata mai sunt, in loc sa-i dau la o parte ii tin langa mine. De ce?! Mama are o vorba "Cine se uita la mine cu un ochi, eu ma uit la ei cu doi!" sau in cazul meu cu patru. Nu se stie niciodata ce rau poate sa-ti mai faca, asa ca ii tin langa mine si sunt cu ochii in patru.
Am invatat ca fara sinceritate nu poti face nimic. Nu poti construi, visa, sau creea un inceput! Oricat de frumos, destept, ambitos esti, nu poti sa inaintezi daca la baza sta o minciuna. Minciuna tot minciuna ramane. Asa ca poti insela o un om, o generatie, doua - dar timpul? Pe el nu il poti insela!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu