09 iulie 2011

#PrinSibiulMeu

Sunt sibianca de cand ma stiu si ma simt foarte bine in orasul meu, dar azi am descoperit Sibiul impreuna cu oameni faini si pusi numai pe glume. Am descoperit Sibiul dincolo de cladirile pe care le stiam eu, am descoperit ani si secole, mici legende si statui de care nici nu le stiam. Ghidul nostru, Razvan m-a surprins cati ani poate sa tina minte si cate lucruri interesante stie despre Sibiu - pasiune clar!
Brylu e capul rautatiulor si a tinut mortis sa organizeze intalnirea asta asa ca a dunat cativa blogari i-a pus la un loc si i-a plimbat prin Sibiu. Caldura mare, baie in fantana din Piata Mare si muuulte poze. Erau asa de sozi cand ne opream si Razvan prezenta istoria orasului, toti erau cu telefonul in mana si twittereau. Nu am avut ocazia sa socializam foarte mult, dar chiar faceau glume reusite.
Oameni faini si plini de viata blogari astea.

#prinSibiulmeu este un proiect organizat de Asociatia pentru Infrumusetarea Orasului Sibiu si cofinantat de Consiliul Local Sibiu prin Primaria si Casa de Cultura a Municipiului Sibiu. Alaturi de aceste institutii, parteneri mai sunt Hotelul Levoslav, Printcenter si Autonom. Mulțumim pentru sprijin restaurantului Hermania, Atrium Classic Cafe, Vintage Pub, Supporter Sports Pub & Grill, Oldies Pub, CNM Astra și Muzeului Național Brukenthal.

Just me,

2 comentarii: