20 iulie 2011

Fustrati

Cum scapi de fustrati? Habar nu am! Stiu doar ca sunt peste tot si au o singura grija, sa ma necajasca! Inainte ma mai agitam si ma suparam, dar acum am invatat sa-i ignor.
Sincer, pe mine nu ma intrereseaza viata nimanui si chiar nu inteleg de ce te intereseaza viata mea. Imi amintesc vorbele unei persoane dragi mie: "fiecare e liber sa faca ce vrea, dar sa-ti asume responsabilitatea actiunilor lui". Imi asum orice actiune a mea, pe cuvant, dar nu trebuie sa vi tu, fustratatul sufletului sa ma judeci, critici si necajesti.
Vedeta nu sunt, dar se pare ca viata mea e mai interesanta decat orice vedeta tv. Pe toti ii intereseaza cu cine vorbesc, ma plimb, mananc, dar niciunu nu m-a intrebat daca sunt bine? Daca sunt fericita? Daca azi am mancat?
Ba mai mult de cateva saptamani traiesc enigma vietii mele. Primesc sms-uri si maill-uri de la "necunoscuti" cu informatii clare despre x si y! Sunt atat de uimita! E un mare WoW pentru mine. Uite asa aflu informatii despre diverse persoane din anturajul meu fara sa ridic un deget. Tere nu?!
N-ai cu cine?! Sunt peste tot!

Just me,

2 comentarii:

  1. of, saracuta de tine :( come here you >:D< :))

    P.S. nu inteleg de ce ii bagi pe toti in seama :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Crede-ma nu-i mai bag in seama de mult, dar ei se baga in seama cu mine!
    Multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere