01 martie 2011

1 Martie

Primavara cu fulgi de zapana. Un alt inceput. Ganduri bune. Zambete timide. Multe martisoare. 17 la numar. Multe flori. albe. albastre. roz. Frumos mirositoare. Bonus: un martisor misterios lasat pe biroul de la lucru + un trandafir alb. Descrierea portarului: un flacau normal, brunet, imbracat decent. Ma care esti? M-am calmat. Bine ca era normal. Normal e bine.
M-am rasfatat cu o pereche de pantofi. O piesa de teatru avangardista. Ma gandesc la primavara. Mai e un pic si vine baba mea. Sper sa fie cel mai frumos soare. E pe 7! Nu ma supar nici daca e nor, dar macar o data sa se arate soarele. Am zis! Zambesc pentru ca pot. Iubesc gustul dulce amarui al ceaiului. Am o mica alergie la deodorizantul de camera. Ma mananca tare nasul. Al naibii puff! O mica raceala. Nu e nimic. Beau mult ceai si o tratez.
E martie. E primavara. E un nou inceput.

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu