07 martie 2011

Me and my days - baba

Azi e 7 martie. Baba mea se pare. Nor. Soare. Vant. Fulgi de zapada. Din nou soare. Vant. Fulgi de zapada. Vara. Primavara. Iarna. Vreme schimbatoare. Descriu intr-un cuvant ziua de azi "schimbare". Suflet pur si bun sau rece si inghetat. Toate intr-unul. Zambesc si sunt fericita, apoi vine norul si-mi strica bucuria. Eh, macar fulgii de zapada ma alinta. Eu, zambesc si atunci cand ploua sau ninge. Dansez in zapada. Rad la soare si la nor. E bine si asa rau.

7 martie, poate nu o zi de primavara reusita, dar e o zi!
!I'm only one voice in a million - click

Just me,

2 comentarii:

  1. 2007 - 4 postari
    2008 - 37 postari
    2009 - 63 postari
    2010 - 128 postari
    2011 - in primele 3 luni aproape cat intr-un an (respectiv 2008)
    toate astea imi arata o zbatere a ta inceputa in 2007, o framantare interioara, o cautare a ta, o redefinire a ta.....sau poate doar o viziune a mea eronata.....as fi tare curios ce se ascunde dincolo de nevoia asta de a intretine un blog....ce anima dorinta asta...dar probabil nu voi afla vreodata :)
    La Multi Ani!

    Ps: am dat din greseala peste blogul tau....

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Anonim multumesc ca mi-ai facut o retrospectiva a ultimilor ani. Blog-ul a inceput intradevar timd in 2007, fara a avea a avea un scop anume. Bine nici acum nu stiu daca are un scop bine definit, dar scriu pentru ca-mi place sa scriu!
    Nu am cititori multi, dar nu asta e scopul acestui blog si scopul e unul personal - ma face fericita sa scriu!

    Multumesc de urari
    Succes in ceea ce faci! :)

    RăspundețiȘtergere