23 martie 2011

My style

Conform alegerilor mele, cred ca sunt o femeie echilibrata, care stie ce vrea, chiar si atunci cand vine vorba de cumpararea unei perechi de pantofi sau a unei haine. Nu fac exces atunci cand merg la cumparaturi si sunt constienta ca moda este schimbatoare, asa ca nu merita sa-mi arunc toti banii pe incaltaminte sau haine inutile. Pentru mine, important este sa ma simt confortabil. 
Tinuta business o ador, ma caracterizeaza 100%, iar din cauza asta in timpul liber adopt un stil smart casual. Imi place sa privesc oglinda si sa zambesc placut la ceea ce vad. 
Sfaturile mamei mele "Daca pantofii sunt curati si ingrijiti, hainele nu conteaza. Daca fata pe care lumea o priveste e curata, atunci hainele nu conteaza! Atitudinea face totul!"
Asta nu insemna ca nu am grija de ceea ce cumpar, pentru ca atunci cand fac o investitie, o fac pe termen lung. Din cauza asta ma despart destul de greu de hainele mele si am probleme cu spatiul din dulap. (!women i know  ;) ).
Ador rochitele de orice culoare, lungi, scurte, colorate, simple nu conteaza...love!
Totusi daca se intampla ceva cu o pereche de pantofi, nu cred ca a venit sfarsitul lumii. 
Hainele se cos daca se rup, pantofii se repara daca se strica ... asta stiu, dar de restul nu sunt prea sigura!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu