08 martie 2011

Habar nu am

Intotdeauna e foarte greu sa gasesti cuvinte potrivite atunci cand vine vorba de sentimente, dar cand intrebarile vin de la un baiat de 13 ani lucrurile divin si mai grele.
D.: Ce e iubirea?
A.: E atunci cand daruiesti frumusetea gandurilor tale, visele si tot ce e mai dragut fara sa te mai gandesti la tine. Cand privesti ochii marii, care te privesc inapoi, iar tu simti ca te topesti si taci fara sa stii ce e cu tine ...
D.: De unde stiu ca sunt indragostit?
A.: Cand simti ca stomacul e invadat de multi fluturi sau cu alte cuvinte ceva acolo danseaza de bucurie. Cand seara inainte de culcare te gandesti numai la acea persoana si dmineata vrei sa fie prima persoana pe care ai vrea sa o vezi. Cand zambesti mai mult fara sa stii de ce. Cand simti ca zbori desi ai picioarele pe pamant. ... Iti dai seama!
D.: Si cum ii arat iubirea mea?
A.: Lucurile simple fac diferenta. Lasa-te purtat de val, simte, apoi daruieste ceea ce simti. Lasa-ti inima sa te conduca ...
D.: Si daca ma doare?
A.: Eh, scumpule! Asta e un risc pe care trebuie sa ti-l asumi ...
D.: Doare tare?
A.: Ufff, habar nu am! Nu m-a durut niciodata atat de tare incat sa spun ca am regretat ca am iubit. Ce pot sa spun ca merita sa incerci, iar daca te doare ... inseamna ca nu e persona care trebuie! Am invatat si eu, ca cel care te face sa doara nu e cel care te merita!

Just me,

5 comentarii:

  1. sunt anonimul cu retrospectiva de ieri...:)
    spuneai ca te face fericita sa scrii....dar ceea ce scrii aici cred ca poate fi foarte usor discutat si rumegat cu prieteni, amici sau persoane noi..... pari "nevorbita" fiindca sincer spicuind printre scrierile tale nu pot spune ca mi o atras atentia in mod deosebit abordarea ta sau profunzimea gandurilor.....departe de mine gandul de a te jigni sau ofensa intr-un fel cu remarca de mai sus.....doar curiozitatea ma face sa insist.....pt ca desi am dat intamplator de blogul tau ti am scris pt ca am constatat ca esti "celebra" frumoasa de la brd(sunt din sibiu si eu iar verba volant)
    curiozitatea e urmatoarea: ce ti lipseste? fiindca mie asta mi emana postarile tale.....o lipsa....poate o dorinta....poate o dezamagire....poate.....
    a doua curiozitate ar fi daca tu ai in viata ta de zi cu zi ai aceeasi abordare ca pe blog?adica daca ti poti exprima ideile si daca poti fi "tu" sau aici e doar o evadare si de asta te face fericita scrierea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga anonimule, nu stiam ca sunt "celebra" - esti chiar simpatic.
    Cat despre curiozitatile tale, pot doar sa spun ca sunt doar o femeie care are si scrie pe un blog.
    Cine e femeia din spatele blog-lui? Doar eu - "celebra" frumoasa! ;)

    Cat despre tine ... hmmm esti doar un anonim care nu are curaj sa spuna cine e si e foarte curios.

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm.....excese de superioritate....

    iar blogul cred ca reprezinta doar o metoda de a atrage atentia altfel... de a fi interesanta.... probabil metoda ta de a fi originala....(asa "te am citit"... poate gresesc..... poate speram sa gasesc mai mult....)

    o sa ti mai urmaresc postarile iar daca vei reusi sa ma intrigi in vreun fel o sa mi fac simtita prezenta....

    iertate-mi fie excesele critice avute iar pt curiozitatile anonime iti ofer o mica incantare, poate ti va placea: http://www.youtube.com/watch?v=yI9rjPaOmKI

    un an memorabil iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Having fun in a ma "citi"!
    I don't care! Nu incerc sa fiu mai mult decat ceea ce sunt, asta pot sa-ti spun.

    Succes in viata!

    RăspundețiȘtergere
  5. =)))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere