29 martie 2011

Energie

Am energie sa fac un milion unu lucruri. Sa sar intr-un picior, apoi in doua. Sa ating cerul. Sa cuceresc luna, apoi sa o fac cadou. Am dorinte multe. Sa dansez in ploaie. Mi-e pofta sa mananc compot de mere de vreo 3 zile. Sa zambesc la luna plina. Nu sunt lup, dar leul din mine ar urla la ea. Sa strang in brate o inima. Gandurile bune sa se adune, ganduri rele sa dispara. Ma gandesc la zilele de vara. La concediu. Mare. Soare. Vreau liniste. Muuulta liniste. O carte buna si multe multe zambete. Vreau sa mananc o punga mare de chips-uri si sa beau o Coca-Cola. Sa danzez in mijlocul camerei fara sa-mi pese ca ma vad vecinii. Sa ies cu fetele. Sa rad. Sa rad fara sa-mi pese de nimic. Da strig: vreau sa fiu fericita! Cateodata sunt ...
Am energie sa fac un mililon unu lucruri. Sa sar intr-un picior, apoi in doua...

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu