10 martie 2011

Dorinte muulte

Asteptarea e o stare. Nu prea cred. Cateodata trebuie sa astepti zile intregi pentru a primi lucrurile pe care ti le doresti. Timpul trece si zilele se transforma in ani si constati cum clipa a trecut pe langa tine si lucrurile pe care le doresti atat de mult tot nu vin. Cu cat le doresti mai mult, cu atat o sa fii mai nerabdator sa ti se intample. Cu cat astepti mai mult cu atat o sa ti se para ca a trecut foarte mult timp de cand ti le doresti, desi timpul trece si se masoara la fel. Avem noroc cu acele cazuri mai fericite, cand abea ce ti le doresti si ele se intampla. Acele cazuri care te iau pe nepregatite, prin surprindere. Acele cazuri sunt cele mai minunate. Minunate, ca se intampla. Sunt minunate ca nu apuci bine sa te gandesti la ele, sa dai un contur dorintei si s-a si intamplat.
Important nu e cat timp trece ca dorintele sa se indeplinesca si important sa-ti doresti mereu lucruri noi cat timp astepti. Provocari noi. Vise noi. Asta ne tine, de cele mai multe ori, intregi si vii. Plini de viata.

Just me,

9 comentarii:

  1. o sa comit o mare impolitete si o sa te corectez....doar din dorinta de a nu mai gresi pe viitor nu din alt motiv. ai scris "care te i-au pe nepregatite" in cazul asta "i-au" se scrie legat...am mai vazut pe alocuri mici greseli....si eu stiu ca mi place sa fiu criticat si corectat tocmai fiindca asa ma pot corecta si "imbunatatii"
    care sunt dorintele tale?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca le spun, poate nu se mai indeplinesc... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ai corectat greseala si nu m ai "atacat" in niciun fel.....hmmm... interesting

    eu cred ca se indeplinesc mai repede daca ai taria de a spune cu voce tare ce ti doresti....astfel tot universul lucreaza sa se implineasca

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonimule-get a life. Alt anonim...

    RăspundețiȘtergere
  5. do you have one for sale?

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonimul no1: Prea mult timp liber!
    Anonimul no2: Tks!

    RăspundețiȘtergere
  7. in comentariile astea e doar un anonim....adica eu, primul anonim care te a facut "celebra frumoasa" asa ca o sa iau ambele replici
    cred ca ti am acordat intr adevar prea multa atentie....insa ti am zis ca o sa mi fac simtita prezenta daca ma intrig in vreun fel....iar acea greseala de ortografie era instigatoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. You make me smile and a little happy! Tks!

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur ca am putut sa ti aduc un strop de fericire si un zambet! e un compliment pe care mi l ai facut poate fara sa vrei....:)

    RăspundețiȘtergere