29 aprilie 2014

Cred in ceva ce nu exista

Era bine trecut de ora 12 noaptea si vorbeam numai prostii ca sa stam treji.
Ma intreaba: Cum vezi tu raiul?
Ii raspund: Mov!
Zambeste, dar mirarea era inca acolo: Credeam ca nu faci parte din oamenii aia limitati care cred in rai si iad, dar ... mov?!
Nu stiu ce m-a deranjat mai tare faptul ca m-a facut o persoana limitata sau ca dupa atata timp nu stia ca eu cred in asa ceva.
Cred in ceva care nu exista!
My sweet heaven
Asa sunt eu cred in ceva care nu exista.
Cred intr-un rai mov pentru ca asa am vrut eu sa mi-l imaginez. Cred ca sufletul merge mai departe si se trasforma in ceva frumos si bun ... intr-un rai care pentru mine e mov!
Asta e sufletul meu, asta ma defineste de alte specimene numite - super femei.
In ciuda convingerilor mele si in ciuda credintei mele, care intamplator, pentru mine sunt cele mai importante lucruri. Asa ca ar trebui sa accepti ceea ce sunt sau/si cred eu.
Credinta e sa crezi in ceva ce nu poti vedea ... ceva care nu exista, dar iti da putere sa existi.

Mai cred ca este o prostie ca dupa moarte te transformi intr-o energie care nu face nimic decat sa existe...
... si-mi pare rau pentru tine ca nu stii ce inseamna sa crezi in ceva ce nu poti atinge sau simti si asta ... este foarte trist!  
 
Cred in ceva ce nu exista!

Un comentariu:

  1. "Crede si nu cerceta!", "Fericiti cei ce n-au vazut si au crezut". Dar Raiul exista, e viata vesnica! Raiul e mov pentru tine (minunat!), asta vezi tu si cu gandul si cu sufletul. Important e sa atingem (desavarsire) cu sufletul, iar nu cu mintea.

    RăspundețiȘtergere