28 aprilie 2014

Vreau sa testez THE ONE by Oriflame

Sunt o femeie foarte conservatoare si nu prea fac mari schimbari in ceea ce priveste produsele de infrumusetare pe care le folosesc cu drag tot timpul. Folosesc produse de calitate (care de obicei sunt un pic scumpe), dar pe mine ma fac sa ma simt foarte frumoasa.
Sincer, folosesc acelas fond de ten de aproape 5 ani.
De ce?
Pentru ca niciun alt produs nu a venit cu o oferta mai buna. 
Ce astept de la un fond de ten?
Sa nu ma dezamageasca atunci cand vreau sa fiu frumoasa. Asta insemnand ca dupa cele 10 ore de job, unde tenul meu are foarte mult de suferit, sa pot sa merg in oras doar punandu-mi un ruj rosu pe buze.

Plimbandu-ma pe net am aflat ca Oriflame a lansat o noua colectie de produse de machiaj. Este vorba de The One, brand a carui imagine este Andreea Raicu

Curiozitatea a venit repede si am rasfoit paginile de pe site-ul lor incercand sa aflu mai multe detalii. Imi place Oriflame si imi place ca aduce ceva nou pe piata. 
Trebuie sa recunosc ca generatia mea de femei a descoperit frumusetea macheajului cu Oriflame.
Imi amintesc primul mascara si primul ruj rosu marca Oriflame. Ce mandra eram de mine. 
Ce magie facea cu mine! (:

Colecția The One este alcatuita din trei game ce pot fi adoptate in  functie de situatie si de momentul zilei:
- Mega Impact- pentru un look indraznet
- Frumusete de zi cu zi- pentru un look fresh, natural
- Ultra Rezistenta – pentru un machiaj special, rezistent
Oricand poti face cumparaturi  online pe site-ul Oriflame si te poti pierde printre produsele lor usor. Numai sa stii ce vrei - totul e doar la un clik distanta. Pe site gasiti toate informatile si preturile sunt chiar foarte ok.

Testeaza The ONE by Oriflame!

Acest articol participa la campania „The ONE Collective” in cadrul BlogalInitiative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu