27 aprilie 2014

Fashion: Yellow skirt

Draga mea Carmen trece printr-o perioada a schimbarilor ... de blog.
Noul blog: Lifeologybyme
Eu dau vina pe primavara, dar cred ca e din cauza ca de cele mai multe ori se plictiseste repede .. de orice. Ce bine ca nu se aplica si la oameni. Din fericire 4 me!
Tin minte ca la job schimba wallpaperul aproape zilnic si ma batea la cap sa-i caut tot timpul poze noi. Funny eu am acelas wall de vreo trei ani. Oare cine e ciudatul?
Zambesc. Cu siguranta Eu! (:

Cu ocazia asta a organizat un mic Giveaway - o fustita galbena o daruieste celei care indeplineste micile ei reguli. E usor: like si share. 

Mi-am amintit ca intr-una din zile am facut cateva poze cu fustita. Ce m-am mai amuzat. 
Imi place tare mult culoarea si pliurile sunt exact ce se poarta anul asta, dar parca e prea scurta pentru mine.

Mai multe detali Like pe pagina ei de FB!
Enjoy!

 Poze by Carmen!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu