15 septembrie 2012

Colgate te provoaca sa zambesti!

Oamenii zambesc din ce in ce mai putin si asta e chiar trist. Hai sa zambim mai mult! Eu zambesc mai mereu. Zambesc de cand ma trezesc pana-mi pun capul pe perna. Zambesc cand nu am motive, dar zambesc mai mult cand am. 
Gasesc eu motive sa zambesc in fiecare zi ...
Daruieste zambete - e gratis!

Golgate va provoaca sa zambiti si sa faceti fericiti cativa oameni cu zambetul vostru. Imaginati-va ca zambetul vostru va aduce alte zambete pe fetele altor oameni ajuati de Crucia Rosie. 
Pentru ca, cei de la Colgate Romania au decis ca pentru fiecare zambet pe care voi il incarcati in aplicatia special creata pentru cei care stiu sa zambeasca, doneaza cate un produs in contul organizatiei.

Zambiti va rog aici! 
Apoi spuneti mai departe ca sa zambeasca toata lumea!

!Zambetul este fericirea care se afla chiar sub nasul tau

Just me!

Un comentariu: