16 septembrie 2012

Me and my days - Opera

Cum toamna incepe incet incet sa bata la usa si terasele incet incet incep sa dispara, incepe sezonul cafenelelor, ceainariilor si puburilor. 
Cum fiecare cafenea are cate o seara speciala, cu o tematica anume ai de unde alege in Sibiul meu frumos.
Astazi, am ales sa merg la opera in Cafe Wien.
Sincer, nu am fost niciodata la opera, desi e pe lista mea de dorinte de ceva timp. Bine dorinta e mai ampla si mai complexa.
Astazi, m-am culturalizat asa mai discret si mai soft. Mi-a placut tare mult si sincer nu ma asteptam sa plec atat de entuziasmata. 
Mai vreau, dar vreau intr-o sala de opera cu costume, cu tot ce inseamna muzica, dans si punere in scena a unei opere celebre. 
Da! Asta vreau ...

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu